.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Für Anikó Nőstény álma újra színpadon!

Für Anikó Nőstény álma újra színpadon!

Written By Tamas on 2012. április 25. | 15:43

Kevés felemelőbb érzés van annál, mint amikor egy jó színésznő jó dalokat ad elő a színpadon. Für Anikó 2006-ban megjelent Nőstény álom című lemeze, majd a folytatás, a 2010-es Kitalált világ is hibátlanra sikerült, s most, május 17-én újra hallhatjuk ezeket a remek dalokat.

A dalszövegíró Bereményi Géza megindító gondolatai a magára hagyott, megcsalt nőről, perlekedő szerelemről, ki nem oltott szenvedélyről szólnak, és egy kis irigykedésről más lányokra.

"Mialatt ezeket a dalszövegeket írtam, kibújtam nememből és nővé változtam, kibújtam nevemből és Für Anikóvá lettem -vallotta be Bereményi. - Elvesztettem józanságomat az eszeveszettségig és a világról határozottan lányos véleményem támadt. Nagyon jó volt mindez, és kár, most hogy megint visszavedlettem férfivá, megint szögletes lett a gondolkodásom. Nagy kár."

Für Anikó nem csupán elénekli, de meg is éli ezeket a dalokat a színpadon, melyekhez Hrutka Róbert írt kiváló zenéket.  Legközelebb május 17-én az Óbudai Társaskörben.



Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger