.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , , , , , , , » Ónodi Eszter: A Swing nem olcsó poénkodás!

Ónodi Eszter: A Swing nem olcsó poénkodás!

Written By Tamas on 2014. december 13. | 13:40

Végre bemutatták a mozik Fazekas Csaba Swing című filmjét, mely máris óriási közönség sikernek számít.

A történetben három elkeseredett, különböző korú nőt (Ónodi Eszter, Csákányi Eszter, Törőcsik Franciska) egy esős éjszakán egymás mellé sodor az élet, akiket aztán egy kiöregedett dizőz (Törőcsik Mari) felkarol és létrehozza velük élete utolsó nagy művét, a Swing Angels nevű énekes haknizenekart. A lányok az ötvenes évek női trióinak stílusában egy transzvesztita bártulajdonos (Kulka János) és egy hakniszervező menedzser (Mészáros Béla) segítségével körbeturnézzák a Balatont. A zenekarral így vagy úgy, egy újabb lehetőséget kapnak az élettől a továbblépésre. Kérdés, hogyan élnek vele…
A mellékszerepekben is olyan remek művészek tűnnek fel, mint Csuja Imre, Gáspár Tibor, Nagy Mari, Szatory Dávid, vagy Borbély Alexandra.

Ónodi Eszter így vallott a Swingről:
"- A film látványvilága nagyon ízléses, mentes minden olcsó poénkodástól. Fazekas Csaba nagyon érzékeny rendező, próbált minket visszatartani. Amire szükség is volt néha, mert amikor összekerülnek ilyen bohócok, mint Kulka, Csákányi, és hát magamat is ebbe a kategóriába sorolom, néha bizony elszalad velünk a ló... Ha nem is a paródia szintjén, de én mindenesetre a középszert testesítem meg. Hármunk közül egyedül nekem van némi énekes múltam, tizedik helyezett és közönségkedvenc voltam egy tehetségkutatóban. Erőltetem a dívaságot, aminek azért vannak akadályai.... A nagy swingszámokat, triókat profi énekesek éneklik, nekünk kevesebb szólista megnyilvánulásunk van a filmben. Nagyjából egy percet énekelek a saját hangomon. Ettől függetlenül vagy nyolcszázszor is meghallgattam és megtanultam a swingklasszikusokat. A playbackelés miatt tökéletesen kellett utánoznunk, mintha mi énekelnénk..."

(forrás: InStyle, Magyar Narancs)



Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger